Autobuska stanica, u okviru JGSP „Novi Sad“ Služba staničnih usluga, bavi se pružanjem usluga putnicima i prevoznicima u međumesnom i međunarodnom saobraćaju kao i trećim licima u skladu sa pozitivnom zakonskom regulativom u ovoj oblasti .

Usluge putnicima

PRODAJA KARATA I PREVOZNIH ISPRAVA

Autobuska stanica obavlja prodaju karata za prevoz putnika u međumesnom i međunarodnom autobuskom saobraćaju, informisanje korisnika o prevozu i pružanje drugih usluga u vezi sa prevozom. Prodaja karata je organizovana u šalter sali Stanice svakog dana tokom cele godine od 00-24 sati.

MAS

Vraćanje kupljenih karata

Ako putnik odustane od putovanja najkasnije dva časa pre početka putovanja, Autobuska stanica će vratiti putniku naplaćenu prevozninu uz zadržavanje 10% od iznosa naplaćene prevoznine, a iznos za naplaćenu staničnu uslugu se vraća u celosti. Ukoliko se prevoz po registrovanom redu vožnje ne obavi, Autobuska stanica kao pružalac usluge koji je prodao voznu kartu, izvršiće povraćaj pune vrednosti prevoznine i naplaćene stanične usluge.

Barijere na ulazu na polazne perone

Na polazne perone putnici ulaze kroz elektronske barijere koje otvara QR kod na autobuskoj karti ili pretplatna peronska karta „upisana“ na Nsmart karticu (primenjuje se od 1.9.24.)

Postupak za izradu NSMART kartice (samo u slučaju ako nemate personalizovanu NSMART karticu) možete da vidite OVDE

MAS

Usluga smeštaja i čuvanja prtljaga

Autobuska stanica pruža putnicima mogućnost da svoje pakete i torbe ostave u garderobi na čuvanje na određeno vreme. Radno vreme garderobe je od 00-24 sati. Kao dokaz da je odložio prtljag putnik dobija ostavnicu na osnovu koje preuzima svoj prtljag uz unapred definisanu naknadu, u skladu sa cenovnikom. Stvari koje se ne preuzmu u roku od 15 dana, nakon toga roka se komisijski rashoduju. 
Na šalteru garderobe moguće je preuzeti i izgubljeni prtljag (osim ličnih dokumenata) pronađen u autobusima JGSP “Novi Sad“ ili u krugu Stanice.

Usluge prevoznicima

MAS

Usluga prijema i otpreme autobusa

Pored prodaje autobuskih karata i drugih prevoznih isprava putnicima, Autobuska stanica pruža usluge prevoznicima koje se odnose na prijem i otpremu autobusa. Stanica raspolaže sa 14 polaznih perona i 4 dolazna perona na kojima se obavljaju polasci i dolasci autobusa i ukrcavanje i iskrcavanje putnika i prtljaga.

Usluga parkiranja autobusa

U krugu Stanice postoji 55 parking mesta za autobuse koje prevoznici koriste za parkiranje svojih autobusa do održavanja sledećeg polaska.

USLUGE TREĆIM LICIMA

Stanica pruža usluge parkiranja automobila i dostavnih vozila.

TRGOVAČKE I UGOSTITELJSKE USLUGE

U okviru autobuske stanice postoji restoran sa baštom i kiosci za prodaju štampe i prehrambenih proizvoda i pića, kao i automati za tople i hladne napitke u prizemlju zgrade.

 

MAS

ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA

Autobuska stanica raspolaže određenim poslovnim prostorom za izdavanje u prizemlju i na spratu zgrade, koji je pre svega namenjen prevozničkim firmama za obavljanje delatnosti koje su u skladu sa delatnošću autobuske stanice. Takođe, u kompleksu stanice postoji i mogućnost korišćenje panoa za reklamiranje prevozničkih preduzeća.

USLUGE MENJAČNICE

U šalter sali  autobuske stanice nalazi se menjačnica gde putnici mogu izvršiti zamenu svih valuta evropskih zemalja kao i američki dolar.