Питања везана за регистрацију предузећа |
У претраживачу отворите адресу онлине.нсмарт.рс и одаберите опцију РЕГИСТРАЦИЈА ЗА ПРАВНА ЛИЦА. Попуните форму за регистрацију, водећи рачуна да све податке унесете исправно. Пратите остале кораке и поруке.
Комплетно упутство можете да погледате овде.
Можете да користите било коју мејл адресу.
Проверите да ли Вам је мејл отишао у "јунк/спам" фолдер. Уколико се ни тамо не налази, путем мејл адресе: нсмарт@гспнс.рс доставите нам име и ПИБ регистрованог предузећа.
Можете. Пратите упутство.
Уколико заборавите своју лозинку, кликните на опцију "заборављена лозинка", након чега ћемо Вам проследити линк за ресет пассwорда на мејл који је регистрован на порталу. Будите брзи, пошто је линк временски ограничен и имате свега неколико минута да урадите ресет.
Ако сте добро унели вашу мејл адресу, проверите да ли је обавештење отишло у "јунк/спам" фолдер. У случају да и даље имате проблем, путем мејла нсмарт@гспнс.рс пошаљите питање и доставите нам име и ПИБ регистрованог предутећа.
Приликом регистрације ћете бити упозорени да је тај ПИБ већ регистрован. Уколико региструјете огранак, наши админстратори ће проверити податке и након чега ћете добити приступне параметре.
Проверите још једном да ли сте добро прекуцали приступне параматре, уколико сте копирали корисничко име и лозинку проверите да нисте ископирали и празна места.
Промену пословног имена, седиште или адресе електронске поште Вашег предузећа извршићемо на основу документације коју нам доставе. Уколико Вам је лакше да сами можете урадити промену података, то можете да урадите путем упутства које се налази на следећем линку хттп://www.гспнс.цо.рс/карте/правна-лица/наруцивање-претплата
Питања везана за наручивање права на вожњу, односно месечну претплату |
Након пријаве на портал одаберите опцију АДМИН ПОРТАЛ, а затим опцију МОДУЛ ЗА МЕСЕЧНЕ где треба да кликнете на ПРАВНА ЛИЦА и одаберите опцију КОРИСНИЦИ.
Детаљно упутство можете да погледате овде.
Проверите да ли сте користили исправно корисничко име и лозинку. Уколико је све правилно урађено обратите се на нсмарт@гспнс.рс.
Потребно је да за сваког запосленог ОДАБЕРЕТЕ ПРАВО НА ВОЖЊУ (НАСЕЉЕНО МЕСТО ИЗ КОГА СЕ ПУТУЈЕ) тако што ћете отворити падајућу листу. ОДАБРАТИ ЖЕЉЕНО ПРАВО НА ВОЖЊУ (НАСЕЉЕНО МЕСТО ИЗ КОГА СЕ ПУТУЈЕ) коју желите да купите. Кад одаберете право на вожњу за запосленог, ОДАБЕРИТЕ (УКЉУЧИТЕ/ИСКЉУЧИТЕ СЛАЈДЕР) опцију ЗАХТЕВ ЗА КУПОВИНУ. Када сте одабрали сва права на вожњу и означили запослене (кориснике) за куповину ОДАБЕРИТЕ ОПЦИЈУ НАПРАВИ ПРЕДРАЧУН.
За сваког радника морате обележити коју претплату купујете. Када све запослене обележите, креирајте наруџбу.
Уколико не желите за наредни месец продужавати претплату за запосленог са списка у случају боловања и слично, потребна је деактивација померањем слајдера (кружића) на леву страну. Уколико желите да трајно обришете запосленог са списка, то ћете урадити кликом на кантицу (уклони запосленог).
На мејл адресу нсмарт@гспнс.рс пошаљите нам на меморандуму изјаву да је запослени (презиме, име и број карте) запослен у Вашем предузећу, или нам донесите наведену изјаву у Нсмарт центар, Булевар јаше Томића 6.
Не, списак се формира тако што су корисници, односно запослени, сортирани хронолошки по датуму израде картице, тако да се под редним бројем 1 налази последње израђена картица.
Уколико нисте уплатили по предрачуну и по спецификацији достављенима на мејл, пошаљите мејл на ликвидатураизлаз@гспнс.рс у ком ћете доставити захтев за сторнирање погрешног предачуна - навести назив послодавца и број предрачуна. После сторнирања предрачуна можете формирати нов.
Радница треба да додје у Нсмарт центар са испуњеним захтевом за измену категорије картице. Уколико желите да то учините Ви, као њен нови послодавац , можете нам послати мејл са подацима Ваше фирме и раднице на нсмарт@гспнс.рс. Имате право на две бесплатне измене категорија по картици.
Пошаљите на мејл адресу нсмарт@гспнс.рс меморандум са изјавом да је запослени, презиме, име и број карте (серијски број картице на полеђини), запослен у Вашем предузећу.
Питања везана за предрачун, допуне, уплате и издавање рачуна |
Пошаљите нам мејл на ликвидатураизлаз@гспнс.рс. Уколико нисте уплатили износ по датом предрачуну, наши администратори ће сторнирати предрачун у складу са Вашим захтевом, након чега ћете моћи да креирате нов предрачун.
Предрачун се шаље на Ваш мејл, али увек можете да га преузмете и са нашег портала. Ако имате проблема са предрачуном, молимо Вас да се обратите телефонски Одељењу излазних фактура на број телефона 0214896654.
После уплате средстава на наш текући рачун са исправним позивом на број, у року од неколико минута издајемо фискални рачун и допуњујемо картице које се налазе на спецификацији предрачуна. Уколико нисте добили рачун, обратите се телефонски Одељењу ликвидатуре излазних фактура на број 0214896654.
Уплата је прошла када добијете фискални рачун.
Уколико постоји оправдан разлог за сторнирање, потребно је обратити се Одељењу ликвидатуре на број телефона 0214896654. У случају да се на време не примети да је дошло до грешке и корисник почне са коришћењем картице у возилима ЈГСП Нови Сад, сторнирање рачуна неће бити могуће.
Рачун се шаље тек након увида у извод из банке и евидентирањем Ваше уплате. Уколико Вам рачун не стигне наредни радни дан од уплате, потребно је да се обратите Одељењу Ликвидатуре излазних фактура на број 0214896654, како бисмо могли да утврдимо у чему је проблем.
Издавање фискалног рачуна је знак да је уплата прошла. Рачуни се шаљу на мејл адресу пријављену приликом регистрације корисника, а можете их преузети и на порталу Нсмарт.
Да би картица постала активна,треба да продје најмање 3 сата од евидентирања уплате, односно да почне месец за који сте купили претплату. Уколико картица ни тада не постане активна, потребно је контактирати Нсмарт Центар како би се утврдило у чему је проблем.
Месечна претплата важи од првог до последњег дана у месецу за који је уплаћено право на превоз, без обзира на датум уплате.
Не. Све уплате су нам одмах видљиве.
Продаја месечних претплата за наредни месец се отвара 20-тог у месецу и траје до 19-ог у текућем месецу за који је претплата и намењена.
Не. Картице се аутоматски допуњују.
У случају проблема са уплатом, или било каквих недоумица, молимо Вас да контактирате Одељење ликвидатуре излазних фактура на број телефона 0214896654.
Картице су активне након добијања фискалног рачуна који Вам стиже на регистровани мејл. Уколико сте на крају месеца уплатили картице за следећи месец, битно је да знате да оне постају активне тек од 01. у месецу за који сте уплатили превоз.
Приликом губитка картице корисник треба да дође у НСмарт центар, уплати износ за израду и ажурирање картице, након чега ће добити нову картицу која важи наредних три године. Уплаћене средства ће бити пребачена на нову картицу.
Постоје неколико могућих разлога за ту поруку: картица још није допуњена, није прошло 24 сата од евиденције уплате, односно допуне картице, није започео месец за који сте купили претплату или имате из неког разлога блокаду Саобраћајне контроле.
Није потребно да чекате 24х након уплате, али због сложености система електронске наплате, његово ажурирање се врши на свака 3х, те је то потребно време које морате сачекати како би систем препознао Вашу допуну.
Овај вид трансакције није могуће извршити. Аутоматизација уплате је везана за картицу.
Најчешће постављана питања корисника за физичка лица |
Персонализована “НСМАРТ” картица је пластична електронска картица која садржи податке о власнику картице и није преносива на другог корисника. У меморију ове картице се уписује претплатна електронска возна карта, која може бити месечна или годишња.
Овом картицом добијате низ погодности :
- неограничено путовање за време трајања претплате
- уштеда новца, пошто је цена месечне/годишње претплате повољнија за плаћање превоза
- практичност, јер не морате куповати карте приликом сваког уласка у возило, већ само да валидирате картицу
- лакши и бржи приступ превозу, без бриге да у моменту када улазите у возило код себе имате довољно новца за карту
- флексибилност у планирању путовања
.Прво морате поднети захтев за израду картице, који се подноси у Нсмарт центру у холу Међумесне аутобуске станице Нови Сад, Булевар Јаше Томића 6. Израдјену картицу плаћате на лицу места у Нсмарт центру, док месечну претплату купујете на киосцима ЈГСП “Нови Сад”.
У зависности коју врсту картица израђујете сва потребна документа и процедуре су вам објашњене овде.
Приликом предаје захтева благајник ће Вас информисати о датуму када можете да дођете по израђену картицу.
Сама картица коју можете допуњавати (месечно или годишње) важи 5 година од датума издавања.
Уколико имате годишњу карту, она Вам важи годину дана од датума продужења. Месечне карте се допуњују од 20-тог у текућем месецу, а важе од првог до последњег дана у месецу за којег је купљена допуна.
Допуну можете да уплатите на нашим продајним местима, као и онлајн путем Нсмарт портала.
Допуну можете да платите платним картицама на следећим киосцима.
Не постоји могућност допуне претплатне месечне картице за одређени период. Постоји могућност куповине других врста карата, понуду можете погледати овде.
Било који тип претплатних карата да имате, приликом сваког уласка у возило морате да прислоните своју Нсмарт картицу са уплаћеном претплатом. Приликом изласка из возила морате да прислањате само неперсонализовану картицу (е-новчаник) како би систем могао да Вам обрачуна цену вожње.
Ажурирање картице је освежавање/промена ваших података на картици. Оно служи за промену врсте картице (нпр. имали сте студентску картицу, па желите да је промените у картицу за запослене), затим за продужавање права на вожњу (односи се на све годишње карте). Ажурирање се ради у случајевима када сте своју картицу изгубили/оштетили , па вам се средства морају пребацити са изгубљене на нову картицу.
Контролор помоћу контролорског уређаја проверава да ли сте се валидирали, односно учитали картицу приликом уласка у возило.
Да, морате да донесете поменуто решење.
Да, морате да донесете потврду.
Губитак картице лично се пријављује у Нсмарт центру, где треба да попуните захтев и уплатите израду нове картице и ажурирање. Стара картица ће бити блокирана, а средства са ње пребачена на нову картицу.
Најбоље би било да сачекате неколико дана, пошто се често дешава да картице буду пронађене. За то време сте у обавези да купујете карту у аутобусу.
Да бисмо могли да користимо Ваше податке у сврху издавања картице за превоз, сваки корисник по ЗЗПЛ (“Сл.Гласник Рс, бр.87/2018) мора дати Сагласност за то.
ЈГСП “НОВИ САД” је као руковалац подацима посебним уговором са обрађивачем БУС ЛОГИЦ ПОЖАРЕВАЦ и у складу са Законом о Заштити података личности (“Сл.гласник РС, бр. 87 /2018 ) уредио услове чувања Ваших података.
Најчешће постављана питања корисника е-новчаника |
Е-новчаник је неперсонализована електронска картица у чију меморију се уписују депонована средства која користите за плаћање услуге јавног превоза.
Предности плаћања карте путем е-новчаника су вишеструке:
- не морате имати новац код себе
- купујете по повољнијој цени карте
- избегавате задржавање код возача ради куповине карте
- можете га допунити онлајн, из своје фотеље
Е-новчаник можете да купите на следећим продајним местима
Е-новчаник могу користити особе старије од 10 година живота.
За куповину е-новчаника није потребно приложити ни један лични документ.
Важност е-новчаника (картице) је неограничено.
Путем е-новчаника можете да плаћате превоз на свим линијама ЈГСП “Нови Сад”
При уласку у возило неопходно је да прислоните своју картицу на валидатор (цхецк ин)након чега ће бити исписана порука о успешној/неуспешној валидацији. Приликом изласка из возила обавезно је да на исти начин урадите chek out.
Путем е-новчаника није могуће скинути средства на валидатору за више карата, већ то можете да урадите искључиво код возача који ће на својој конзоли скинути средства са вашег е-новчаника за потребан број карата.
Можете, битно је једино да у њему имате довољно средстава за несметано обављање жељеног путовања.
Е-новчаник можете допунити на продајним местима предузећа, и киосцима "Маxiм Bоx" на градским стајалиштима, путем Нсмарт портала, или преко мобилне Нмсарт апликације.
Минимални износ средстава који можете уплатити на е-новчаник је 200 РСД, а максимални износ је 10.000 РСД.
Предвиђени су могући износи допуне и они износе 200,500,1000,1500,2000,5000 РСД по допуни.
Стање се може проверити приликом сваког чекирања (испис на валидатору), затим на свим продајним местима, као и путем Вашег налога на мобилној Нсмарт апликацији.
Уколико дође до било каквог проблема са картицом, корисник треба да се јави у Нсмарт центар на Булевару Јаше Томића 6. Гаранција коју корисник добија на саму картицу (пластику) је 2 године. Уколико се у Нсмарт центру утврди да на картици која је под гаранцијом постоји физичко оштећење картице, корисник мора да купи нову картицу.У овом случају постојећа средства се пребацују на нову картицу. Када е-новчаник није видно оштећен (картица је још под гаранцијом), а из неког разлога и даље не функционише, корисник ће добити нову картицу на коју ће се пребацити средства са старе картице. Уколико је дата гаранција од 2 године истекла , корисник ће у оба случаја бити у обавези да купи нову картицу.
Минимални износ средстава који морате имати на новчанику зависи од крајњег одредишта на које сте кренули. Например, ако сте у граду ушли у аутобус на приградској линији, приликом чекирања на улазу биће Вам резервисана средства максималне цене вожње на тој траси. Када се будете валидирали приликом изласка из возила, скинуће Вам се средства за карту до одредишта на коме је био крај Вашег путовања.
Уколико немате довољно средстава до циља свог путовања, морате се јавити возачу како бисте карту купили код возача. У том случају карту код возача можете платити е-новчаником по повлашћеном ценовнику намењеном корисницима е-новчаника.
Да. Допуну морате на време урадити на продајним местима или најкасније 5 мин пре почетка жељеног путовања урадити онлајн допуну, односно из вашег Е-налога пребацити средства на ваш е-новчаник.
Ако не урадите chek in , сматра се да се возите без важеће карте. У том случају сте дужни да платите саобраћајном контролору посебну карту.
Приликом изласка из возила обавезно је урадити chek out. Уколико путник на тај начин не одјави вожњу, са његовог е-новчаника биће скинут максимални износ цене појединачне возне карте на тој линији.
Уколико имате било какав проблем са коришћењем е-новчаника, можете да се обратите Нсмарт центру на број телефона 021/21 56 525, или лично да дођете у Нсмарт центар који се налази у холу Аутобуске станице на Булевару Јаше Томића 6.
Молимо да се обратите возачу како би он покушао путем Вашег е-новчаника да наплати карту на возачкој конзоли. Уколико ни то не успе , молимо Вас да купите карту код возача, а након тога се обратите Нсмарт центру како би установили проблем.
По престанку коришћења е-новчаника нисмо у могућности да урадимо поврат неискоришћених средстава. Ако сте уплатили средства, а у року од 14 дана од дана уплате нисте почели коришћење е-новчаника, донесите фискални рачун у Нсмарт центар на Булевару Јаше Томића 6.
Допуна је видљива одмах.
Потрошња средстава се одмах евидентира.
Уколико је урађен упис средстава на картицу или успешан цхек ин није могуће купити карту и код возача.
Уплате након 18 часова постају видљива на е-налогу и могу се користити тек сутрадан ујутро.