Често постављана питања


Питања везана за регистрацију предузећа
  • Шта се дешава ако заборавим своју шифру?

    Уколико заборавите своју лозинку, кликните на опцију "заборављена лозинка", након чега ћемо Вам проследити линк за ресет пассwорда на мејл који је регистрован на порталу. Будите брзи, пошто је линк временски ограничен и имате свега неколико минута да урадите ресет.


Питања везана за наручивање права на вожњу, односно месечну претплату
  • Како да одаберем жељену зону за запослене?

    Потребно је да за сваког запосленог ОДАБЕРЕТЕ ПРАВО НА ВОЖЊУ (НАСЕЉЕНО МЕСТО ИЗ КОГА СЕ ПУТУЈЕ) тако што ћете отворити падајућу листу. ОДАБРАТИ ЖЕЉЕНО ПРАВО НА ВОЖЊУ (НАСЕЉЕНО МЕСТО ИЗ КОГА СЕ ПУТУЈЕ) коју желите да купите. Кад одаберете право на вожњу за запосленог, ОДАБЕРИТЕ (УКЉУЧИТЕ/ИСКЉУЧИТЕ СЛАЈДЕР) опцију ЗАХТЕВ ЗА КУПОВИНУ. Када сте одабрали сва права на вожњу и означили запослене (кориснике) за куповину ОДАБЕРИТЕ ОПЦИЈУ НАПРАВИ ПРЕДРАЧУН.

  • Како да избришем радника са списка?

    Уколико не желите за наредни месец продужавати претплату за запосленог са списка у случају боловања и слично, потребна је деактивација померањем слајдера (кружића) на леву страну. Уколико желите да трајно обришете запосленог са списка, то ћете урадити кликом на кантицу (уклони запосленог).


Питања везана за предрачун, допуне, уплате и издавање рачуна
  • Да ли се може сторнирати рачун?

    Уколико постоји оправдан разлог за сторнирање, потребно је обратити се Одељењу ликвидатуре на број телефона 0214896654. У случају да се на време не примети да је дошло до грешке и корисник почне са коришћењем картице у возилима ЈГСП Нови Сад, сторнирање рачуна неће бити могуће.

  • Кад ће нам бити активне картице?

    Картице су активне након добијања фискалног рачуна који Вам стиже на регистровани мејл. Уколико сте на крају месеца уплатили картице за следећи месец, битно је да знате да оне постају активне тек од 01. у месецу за који сте уплатили превоз.


Најчешће постављана питања корисника за физичка лица
  • Шта је персонализована картица за превоз?

    Персонализована “НСМАРТ” картица је пластична електронска картица која садржи податке о власнику картице и није преносива на другог корисника. У меморију ове картице се уписује претплатна електронска возна карта, која може бити месечна или годишња.

  • Шта добијам персонализованом Нсмарт картицом?

    Овом картицом добијате низ погодности :

    - неограничено путовање за време трајања претплате

    - уштеда новца, пошто је цена месечне/годишње претплате повољнија за плаћање превоза

    - практичност, јер не морате куповати карте приликом сваког уласка у возило, већ само да валидирате картицу

    - лакши и бржи приступ превозу, без бриге да у моменту када улазите у возило код себе имате довољно новца за карту

    - флексибилност у планирању путовања

    .
  • Како да купим Нсмарт картицу?

    Прво морате поднети захтев за израду картице, који се подноси у Нсмарт центру у холу Међумесне аутобуске станице Нови Сад, Булевар Јаше Томића 6. Израдјену картицу плаћате на лицу места у Нсмарт центру, док месечну претплату купујете на киосцима ЈГСП “Нови Сад”.

  • Када морам да допуним своју Нсмарт картицу?

    Уколико имате годишњу карту, она Вам важи годину дана од датума продужења. Месечне карте се допуњују од 20-тог у текућем месецу, а важе од првог до последњег дана у месецу за којег је купљена допуна.

  • Шта то значи ажурирање?

    Ажурирање картице је освежавање/промена ваших података на картици. Оно служи за промену врсте картице (нпр. имали сте студентску картицу, па желите да је промените у картицу за запослене), затим за продужавање права на вожњу (односи се на све годишње карте). Ажурирање се ради у случајевима када сте своју картицу изгубили/оштетили , па вам се средства морају пребацити са изгубљене на нову картицу.

  • Шта да радим ако изгубим картицу?

    Губитак картице лично се пријављује у Нсмарт центру, где треба да попуните захтев и уплатите израду нове картице и ажурирање. Стара картица ће бити блокирана, а средства са ње пребачена на нову картицу.


Најчешће постављана питања корисника е-новчаника
  • Шта је е-новчаник?

    Е-новчаник је неперсонализована електронска картица у чију меморију се уписују депонована средства која користите за плаћање услуге јавног превоза.

  • Које су предности е-новчаника у односу на папирну карту?

    Предности плаћања карте путем е-новчаника су вишеструке:

    - не морате имати новац код себе

    - купујете по повољнијој цени карте

    - избегавате задржавање код возача ради куповине карте

    - можете га допунити онлајн, из своје фотеље

  • На који начин плаћам карту е-новчаником?

    При уласку у возило неопходно је да прислоните своју картицу на валидатор (цхецк ин)након чега ће бити исписана порука  о успешној/неуспешној валидацији. Приликом изласка  из возила  обавезно је да  на исти начин урадите  chek out.

  • Како могу проверити стање на е-новчанику?

    Стање се може проверити приликом сваког чекирања (испис на валидатору), затим  на свим продајним местима,  као  и путем Вашег налога на мобилној Нсмарт апликацији.

  • Шта могу да урадим ако ми се оштети картица, а  имам  на њој средстава?

    Уколико дође до било каквог проблема са картицом, корисник треба да се јави у Нсмарт центар на Булевару Јаше Томића 6. Гаранција коју корисник добија на саму  картицу (пластику) је 2 године.  Уколико се у Нсмарт центру  утврди да на картици која је под гаранцијом постоји физичко оштећење картице, корисник мора да купи нову картицу.У овом случају постојећа средства се пребацују на нову картицу. Када  е-новчаник није видно оштећен  (картица је још под гаранцијом),   а из неког разлога и даље не функционише,  корисник ће добити нову картицу на коју ће  се пребацити  средства са старе картице.  Уколико је дата гаранција од 2 године истекла , корисник ће у оба случаја бити у обавези да купи нову картицу.

  • Колико  минимално морам имати средстава на е-новчанику пре отпочињања путовања?

    Минимални износ средстава  који морате имати на новчанику зависи од крајњег одредишта на које сте кренули.  Например, ако сте у граду ушли у аутобус на приградској линији, приликом чекирања на улазу биће Вам резервисана средства максималне цене вожње на тој траси. Када се будете валидирали приликом изласка из возила, скинуће Вам се средства за карту до одредишта на коме је био крај Вашег путовања.

    Уколико немате довољно средстава  до циља свог  путовања, морате се јавити возачу како бисте карту  купили код возача. У том случају карту код возача можете платити е-новчаником по повлашћеном ценовнику намењеном корисницима е-новчаника.