Često postavljana pitanja


Pitanja vezana za registraciju preduzeća
  • Šta se dešava ako zaboravim svoju šifru?

    Ukoliko zaboravite svoju lozinku, kliknite na opciju "zaboravljena lozinka", nakon čega ćemo Vam proslediti link za reset passworda na mejl koji je registrovan na portalu. Budite brzi, pošto je link vremenski ograničen i imate svega nekoliko minuta da uradite reset.


Pitanja vezana za naručivanje prava na vožnju, odnosno mesečnu pretplatu
  • Kako da odaberem željenu zonu za zaposlene?

    Potrebno je da za svakog zaposlenog ODABERETE PRAVO NA VOŽNjU (NASELjENO MESTO IZ KOGA SE PUTUJE) tako što ćete otvoriti padajuću listu. ODABRATI ŽELjENO PRAVO NA VOŽNjU (NASELjENO MESTO IZ KOGA SE PUTUJE) koju želite da kupite. Kad odaberete pravo na vožnju za zaposlenog, ODABERITE (UKLjUČITE/ISKLjUČITE SLAJDER) opciju ZAHTEV ZA KUPOVINU. Kada ste odabrali sva prava na vožnju i označili zaposlene (korisnike) za kupovinu ODABERITE OPCIJU NAPRAVI PREDRAČUN.

  • Kako da izbrišem radnika sa spiska?

    Ukoliko ne želite za naredni mesec produžavati pretplatu za zaposlenog sa spiska u slučaju bolovanja i slično, potrebna je deaktivacija pomeranjem slajdera (kružića) na levu stranu. Ukoliko želite da trajno obrišete zaposlenog sa spiska, to ćete uraditi klikom na kanticu (ukloni zaposlenog).


Pitanja vezana za predračun, dopune, uplate i izdavanje računa
  • Da li se može stornirati račun?

    Ukoliko postoji opravdan razlog za storniranje, potrebno je obratiti se Odeljenju likvidature na broj telefona 0214896654. U slučaju da se na vreme ne primeti da je došlo do greške i korisnik počne sa korišćenjem kartice u vozilima JGSP Novi Sad, storniranje računa neće biti moguće.

  • Kad će nam biti aktivne kartice?

    Kartice su aktivne nakon dobijanja fiskalnog računa koji Vam stiže na registrovani mejl. Ukoliko ste na kraju meseca uplatili kartice za sledeći mesec, bitno je da znate da one postaju aktivne tek od 01. u mesecu za koji ste uplatili prevoz.


Najčešće postavljana pitanja korisnika za fizička lica
  • Šta je personalizovana kartica za prevoz?

    Personalizovana “NSMART” kartica je plastična elektronska kartica koja sadrži podatke o vlasniku kartice i nije prenosiva na drugog korisnika. U memoriju ove kartice se upisuje pretplatna elektronska vozna karta, koja može biti mesečna ili godišnja.

  • Šta dobijam personalizovanom Nsmart karticom?

    Ovom karticom dobijate niz pogodnosti :

    - neograničeno putovanje za vreme trajanja pretplate

    - ušteda novca, pošto je cena mesečne/godišnje pretplate povoljnija za plaćanje prevoza

    - praktičnost, jer ne morate kupovati karte prilikom svakog ulaska u vozilo, već samo da validirate karticu

    - lakši i brži pristup prevozu, bez brige da u momentu kada ulazite u vozilo kod sebe imate dovoljno novca za kartu

    - fleksibilnost u planiranju putovanja

    .
  • Kako da kupim Nsmart karticu?

    Prvo morate podneti zahtev za izradu kartice, koji se podnosi u Nsmart centru u holu Međumesne autobuske stanice Novi Sad, Bulevar Jaše Tomića 6. Izradjenu karticu plaćate na licu mesta u Nsmart centru, dok mesečnu pretplatu kupujete na kioscima JGSP “Novi Sad”.

  • Kada moram da dopunim svoju Nsmart karticu?

    Ukoliko imate godišnju kartu, ona Vam važi godinu dana od datuma produženja. Mesečne karte se dopunjuju od 20-tog u tekućem mesecu, a važe od prvog do poslednjeg dana u mesecu za kojeg je kupljena dopuna.

  • Šta to znači ažuriranje?

    Ažuriranje kartice je osvežavanje/promena vaših podataka na kartici. Ono služi za promenu vrste kartice (npr. imali ste studentsku karticu, pa želite da je promenite u karticu za zaposlene), zatim za produžavanje prava na vožnju (odnosi se na sve godišnje karte). Ažuriranje se radi u slučajevima kada ste svoju karticu izgubili/oštetili , pa vam se sredstva moraju prebaciti sa izgubljene na novu karticu.

  • Šta da radim ako izgubim karticu?

    Gubitak kartice lično se prijavljuje u Nsmart centru, gde treba da popunite zahtev i uplatite izradu nove kartice i ažuriranje. Stara kartica će biti blokirana, a sredstva sa nje prebačena na novu karticu.


Najčešće postavljana pitanja korisnika e-novčanika
  • Šta je e-novčanik?

    E-novčanik je nepersonalizovana elektronska kartica u čiju memoriju se upisuju deponovana sredstva koja koristite za plaćanje usluge javnog prevoza.

  • Koje su prednosti e-novčanika u odnosu na papirnu kartu?

    Prednosti plaćanja karte putem e-novčanika su višestruke:

    - ne morate imati novac kod sebe

    - kupujete po povoljnijoj ceni karte

    - izbegavate zadržavanje kod vozača radi kupovine karte

    - možete ga dopuniti onlajn, iz svoje fotelje

  • Na koji način plaćam kartu e-novčanikom?

    Pri ulasku u vozilo neophodno je da prislonite svoju karticu na validator (check in)nakon čega će biti ispisana poruka  o uspešnoj/neuspešnoj validaciji. Prilikom izlaska  iz vozila  obavezno je da  na isti način uradite  check out.

  • Kako mogu proveriti stanje na e-novčaniku?

    Stanje se može proveriti prilikom svakog čekiranja (ispis na validatoru), zatim  na svim prodajnim mestima,  kao  i putem Vašeg naloga na mobilnoj Nsmart aplikaciji.

  • Šta mogu da uradim ako mi se ošteti kartica, a  imam  na njoj sredstava?

    Ukoliko dođe do bilo kakvog problema sa karticom, korisnik treba da se javi u Nsmart centar na Bulevaru Jaše Tomića 6. Garancija koju korisnik dobija na samu  karticu (plastiku) je 2 godine.  Ukoliko se u Nsmart centru  utvrdi da na kartici koja je pod garancijom postoji fizičko oštećenje kartice, korisnik mora da kupi novu karticu.U ovom slučaju postojeća sredstva se prebacuju na novu karticu. Kada  e-novčanik nije vidno oštećen  (kartica je još pod garancijom),   a iz nekog razloga i dalje ne funkcioniše,  korisnik će dobiti novu karticu na koju će  se prebaciti  sredstva sa stare kartice.  Ukoliko je data garancija od 2 godine istekla , korisnik će u oba slučaja biti u obavezi da kupi novu karticu.

  • Koliko  minimalno moram imati sredstava na e-novčaniku pre otpočinjanja putovanja?

    Minimalni iznos sredstava  koji morate imati na novčaniku zavisi od krajnjeg odredišta na koje ste krenuli.  Naprimer, ako ste u gradu ušli u autobus na prigradskoj liniji, prilikom čekiranja na ulazu biće Vam rezervisana sredstva maksimalne cene vožnje na toj trasi. Kada se budete validirali prilikom izlaska iz vozila, skinuće Vam se sredstva za kartu do odredišta na kome je bio kraj Vašeg putovanja.

    Ukoliko nemate dovoljno sredstava  do cilja svog  putovanja, morate se javiti vozaču kako biste kartu  kupili kod vozača. U tom slučaju kartu kod vozača možete platiti e-novčanikom po povlašćenom cenovniku namenjenom korisnicima e-novčanika.